- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 9 months, 1 week ago by
Bosst.
-
Cześć Lionet! Dziękujemy, że znalazłeś czas na ten wywiad – jesteśmy bardzo zaszczyceni. Dla dobra nowych graczy lub tych, którzy mogli o tobie nie słyszeć – czy mógłbyś nam krótko opisać swoją rolę i obowiązki w Cipsofcie?
Witajcie TibiaSecrets, jestem zaszczycony, że zostałem wybrany na waszego rozmówcę! 😉 W Cipsofcie pracuję jako Game Content Designer nad wszelkiego rodzaju nowymi questami, NPC, lore, a ostatnio także nad dźwiękiem i muzyką w Tibii, jak na przykład w przypadku trailera z okazji 25-lecia. Jestem też oczywiście odpowiedzialny za kilka tibijskich tajemnic, więc mam nadzieję, że będę w stanie odpowiedzieć na wszystkie wasze fachowo zadane pytania, nie zdradzając żadnej z nich 😉
Czy mógłbyś powiedzieć nam kilka słów o sobie? Czy masz jakieś hobby, ulubione książki, muzykę lub gry?
Jasne, jestem fanem gier wideo w prawie wszystkich formach i kształtach. Znajomi mówią, że kolekcjonuję gry, ale ja zawsze kupowałem je tylko po to, żeby w nie grać i cieszyć się nimi, nie stoi za tym żadna konkretna koncepcja – może to dlatego, że odmawiam odpuszczenia sobie jakiejkolwiek gry… od lat 80-tych.
Moim ulubionym zajęciem jest praca nad małymi projektami gier dla moich przyjaciół i majstrowanie przy modach do każdej gry, która to wspiera 😉
Uwielbiam też pisać muzykę i oglądać klasyczne filmy, głównie z lat siedemdziesiątych, osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Mój ulubiony gatunek muzyczny byłby zbyt trudny do zawężenia, ponieważ lubię tak wiele różnych stylów. Jestem zafascynowany muzyką elektroniczną, ale lubię też jazz i utwory klasyczne. Moja ulubiona książka pochodzi od Arthura C. Clarke’a. Jest to pierwsza z cyklu, gdzie wszystkie książki są o obcej rasie, która zawsze robi wszystko trójkami… 😉